Pomoc

W związku z wejściem w życie nowej ustawy dotyczącej ochrony danych osobowych (RODO) udoskonaliliśmy nasz system składania zamówień oraz rejestracji w naszym serwisie. Mamy nadzieję, że korzystanie z naszych najnowszych rozwiązań ułatwi pracę z naszym portalem i pozwoli na jeszcze lepsze wykorzystanie zamieszczonych treści.

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące korzystania z nowej wersji naszego serwisu.

  1. Dlaczego muszę resetować hasło podczas pierwszego logowania na stronie?
    Przede wszystkim, aby nowe hasło było przechowywane w sposób, który jest zgodny z zalecaniami RODO. Pozwala nam to również utworzyć uniwersalne konto, dzięki któremu otrzymasz dostęp do nowych funkcjonalności serwisu oraz (już wkrótce) zyskasz możliwość logowania się do wszystkich serwisów tym jednym kontem.
  2. Jak mogę zresetować hasło?
    Nowe hasło możesz ustawić na dwa sposoby:
    • Wejdź na stronę www.kursterapeutasi.pl i zaloguj się, używając swojego dotychczasowego hasła. Po zalogowaniu zobaczysz informację z prośbą o zmianę hasła. Teraz wystarczy, że podasz nowe hasło, które będzie obowiązywać od tej chwli.
    • Z adresu redakcja@kursterapeutasi.pl wysłaliśmy również maila z informacją o zmianach na stronie oraz linkiem do resetowania hasła. Kliknięcie w niego również umożliwi Ci podanie nowego hasła.
  3. Nie pamiętam hasła lub nie otrzymałem wiadomości.
    Jeśli nie pamiętasz swoich dotychczasowych danych logowania lub nie możesz znaleźć wysłanego linku do resetowania hasła, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło - klikając w Nie pamiętam hasła w formularzu logowania.
  4. Zmieniłem adres e-mail i nie mam dostępu do starego adresu.
    Prosimy o kontakt na adres redakcja@kursterapeutasi.pl. Podanie starego adresu e-mail oraz numeru ostatniej faktury na pewno przyspieszy proces utworzenia nowego konta.
  5. Czy rejestracja w serwisie związana jest z opłatami?
    Nie, utworzenie konta w serwisie jest bezpłatne i umożliwia korzystanie z wszystkich bezpłatnych materiałów. Niemniej aby uzyskać dostęp do całego kursu online należy wykupić wersję Premium.
  6. Złożyłem zamówienie na prenumeratę Premium, a nadal nie mam dostępu do serwisu.
    W przypadku wybrania formy płatności Faktura otrzymujesz warunkowy, 14 dniowy dostęp do serwisu. W tym czasie musisz opłacić należność, aby otrzymać pełen dostęp do serwisu na czas trwania abonamentu. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz potwierdzenie na Twój adres email.
    Jeśli nadal nie masz dostępu do konta, prosimy o kontakt na adres redakcja@kursterapeutasi.pl. Aby skrócić czas oczekiwania napisz nam w wiadomości adres email i numer zamówienia, które wyświetlają się w panelu Moje konto w zakładce Dostępy.
  7. Chcę zrezygnować z przedłużenia na kolejny cykl kursu.
    Rezygnacja może nastąpić w każdym czasie, nie później jednak niż na 14 dni przed startem kolejnego cyklu (liczy się data wypełnienia formularza). Aby dokonać rezygnacji z kolejnego cyklu, należy wypełnić formularz dostępny na stronie https://www.rezygnacje.forum-media.pl/. Informacja o rezygnacji powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta. Gdy rezygnacja zostanie wprowadzona do systemu otrzymasz maila potwierdzającego.


W razie problemów ze złożeniem zamówienia kieruj pytania na adres redakcja@kursterapeutasi.pl
 

Nadal masz pytania i wątpliwości?

Napisz do nas na adres redakcja@kursterapeutasi.pl lub bok@forum-media.pl. Chętnie odpowiemy.