Multimedialny kurs terapii si
Program edukacyjny terapii integracji sensorycznej dla dzieci
Skuteczne metody terapeutyczne do pracy z dziećmi z zaburzeniami integracji sensorycznej, zilustrowane konkretnymi narzędziami i technikami
Co nas wyróżnia?
INDYWIDUALNE SCHEMATY TERAPII
Z ELEMENTAMI INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
m.in. w przypadkach takich jak pacjent z zaburzeniami przetwarzania bodźców słuchowych, mózgowe porażenie dziecięce, niepełnosprawność intelektualna.
FILMY SZKOLENIOWE I INSTRUKTAŻOWE
prezentujące wykorzystanie elementów SI i narzędzi
w realiach pracy terapeutycznej w gabinecie, wzbogacone studiami przypadków i konkretnymi wskazówkami!
PRZYPADKI KLINICZNE DZIECI,
u których wprowadzenie elementów terapii SI przyniosło oczekiwane efekty
poznasz sylwetkę pacjenta, przeanalizujesz stworzony przez eksperta plan terapeutyczny uwzględniający elementy terapii SI i zobaczysz uzyskane rezultaty.
GOTOWE SCENARIUSZE ZAJĘĆ
korekcyjno-kompensacyjnych oraz ćwiczeń i sposobów pracy,
przykłady stymulacji polisensorycznej, narzędzia w postaci pomysłów na adaptację przedmiotów dostępnych w placówce do przeprowadzenia atrakcyjnych zajęć.

Każdy moduł jest realizowany w oparciu o holistyczne podejście w terapii dzieci z dysfunkcjami wymagającymi wsparcia integracji sensorycznej.

Dzięki udziałowi w kursie
dowiesz się i zobaczysz na przykładach:

Jak ustalić przyczyny zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci

i na tej podstawie dobrać narzędzia diagnostyczne, które przyniosą najlepsze efekty w pracy z dysfunkcjami dotyczącymi podstawowych zmysłów oraz orientacji przestrzennej?

Jak stworzyć indywidualny plan terapii dla konkretnych przypadków

i dobrać metody pracy rekomendowane przez specjalistów, którzy na co dzień pracują z dziećmi wykazującymi zaburzenia z zakresu SI, aby mieć pewność powodzenia terapii?

Jak wykorzystać gotowe narzędzia, w postaci scenariuszy, ćwiczeń i planów terapeutycznych

w pracy z dziećmi wymagającymi wsparcia sensorycznego i dopasować je do konkretnego przypadku, aby urozmaicić zajęcia i zmotywować dzieci do pracy?

Jakie zabawy i ćwiczenia wspierające rozwój sensomotoryczny zastosować,

aby zainteresować i zmobilizować do pracy dzieci w zależności od wieku i stopnia rozwoju?

Jakie strategie terapeutyczne wdrożyć,

aby z powodzeniem wspierać m.in.: umiejętności komunikacyjne, kompetencje społeczne czy mechanizmy planowania ruchowego?

Za pomocą jakich narzędzi terapii Integracji Sensorycznej pracować

nad zachowaniami niepożądanymi m.in. u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami przetwarzania bodźców wzorkowych oraz mózgowym porażeniem dziecięcym?

Dlaczego warto?
Otrzymujecie kompletny zestaw nowatorskich rozwiązań diagnostycznych i terapeutycznych pokazanych na konkretnych przypadkach, które pomogą skutecznie dopasować zajęcia do indywidualnych potrzeb Państwa podopiecznych
Każdy moduł kursu omawia w praktyczny sposób, jak pracować z dzieckiem z konkretnym zaburzeniem w gabinecie terapeuty SI – od diagnozy po terapię i analizę przypadków
Otrzymujecie autorskie arkusze diagnostyczne, indywidualne programy terapeutyczne, gotowe diety sensoryczne oraz scenariusze i ćwiczenia do wykorzystania w gabinecie, niedostępne i niepublikowane nigdzie indziej
Uczycie się od ekspertów, którzy pracują w oparciu o najnowsze badania naukowe – zyskujecie Państwo pewność, że korzystacie ze sprawdzonych i skutecznych metod pracy
Działania terapii SI prezentujemy interdyscyplinarnie - pokazujemy, jak efektywnie współpracować z innymi specjalistami – dzięki temu dowiecie się Państwo o szerokich innowacyjnych możliwościach wsparcia terapii,
Wygodny dostęp do kursu online umożliwia wielokrotne odtworzenie interesujących Cię materiałów.
1
POZNAJ NOWOCZESNE METODY TERAPII
2
UCZ SIĘ NA PRAWDZIWYCH PRZYPADKACH
3
UNIKAJ NAJCZĘSTSZYCH BŁĘDÓW
MULTIMEDIALNY KURS TERAPII SI SKŁADA SIĘ Z 5 MODUŁÓW. KAŻDY Z NICH DOTYCZY PRACY Z KONKRETNYM ZABURZENIEM:
MULTIMEDIALNY KURS TERAPII SI
Kurs 1
navigate_next
MULTIMEDIALNY KURS TERAPII SI
Kurs 2
navigate_next
MULTIMEDIALNY KURS TERAPII SI
Kurs 3
navigate_next
Moduł I
6 x movie 10 x cloud_download
ASD W TERAPII SI
Diagnoza indywidualnych potrzeb dziecka z ASD oraz planowanie terapii ze spektrum autyzmu. Moduł I zawiera 5 godzin nagrań szkoleniowych z terapeutką SI Agnieszką Lemańską oraz dodatkowe materiały: arkusze obserwacyjne, case study, kwestionariusz wywiadu z rodzicami, ćwiczenia i artykuły.
Moduł II
4 x movie 21 x cloud_download
Problemy z koncentracją w terapii SI
Diagnoza indywidualnych potrzeb dziecka z problemem koncentracji uwagi oraz terapia w oparciu o zaspokojenie potrzeb sensorycznych
Moduł III
5 x movie 1 x description 23 x cloud_download
Zaburzenia koncentracji w terapii SI
Diagnoza indywidualnych potrzeb dziecka z zaburzeniami koncentracji oraz planowanie terapii w oparciu o ograniczenie bodźców
Moduł IV
4 x movie 14 x cloud_download
Zaburzenia rozwoju małego dziecka w terapii SI
Diagnoza oraz ocena rozwoju psychoruchowego małego dziecka z zaburzeniami SI oraz planowanie terapii w oparciu o rodzaj zaburzeń
Moduł V
7 x movie 16 x cloud_download
Wybiórczość pokarmowa i zaburzenia mowy w terapii SI
Diagnoza wybiórczości pokarmowej i trudności związanych z rozwojem mowy u dzieci oraz planowanie indywidualnego planu terapii
Moduł I
8 x movie 15 x cloud_download
Specyficzne trudności w uczeniu się w terapii SI
Diagnoza indywidualnych potrzeb dziecka z dysleksją, dysgrafią oraz dyskalkulią oraz terapia pacjenta w oparciu o zaspokojenie potrzeb sensorycznych.
Moduł II
6 x movie 15 x cloud_download
Zaburzenia rozwoju mowy w terapii SI
Diagnoza indywidualnych potrzeb dziecka z zaburzeniami rozwoju mowy oraz tworzenie spersonalizowanego programu terapeutycznego z wykorzystaniem terapii integracji sensorycznej.
MODUŁ III
5 x movie 15 x cloud_download
Zaburzenia przetwarzania słuchowego w terapii SI
Diagnoza indywidualnych potrzeb pacjenta z zaburzeniami przetwarzania słuchowego oraz zaspakajanie potrzeb sensorycznych dziecka.
Moduł IV
4 x movie 16 x cloud_download
Dzieci z zespołem Downa w terapii SI
Diagnoza indywidualnych potrzeb sensorycznych dziecka z Zespołem Downa oraz realizowanie terapii integracji sensorycznej.
Moduł V
2 x movie 10 x cloud_download
Dyspraksja w terapii SI
Diagnoza potrzeb dziecka z dyspraksją oraz tworzenie indywidualnego programu terapeutycznego pacjenta w oparciu o metodę integracji sensorycznej.
MODUŁ I
4 x movie 10 x cloud_download
Wyzwania w gabinecie terapeuty SI - case study
Diagnoza indywidualnych potrzeb pacjenta z danym problemem w zakresie zaburzeń integracji sensorycznej oraz tworzenie spersonalizowanego programu terapeutycznego z wykorzystaniem metody terapii przetwarzania sensorycznego.
MODUŁ II
3 x movie 10 x cloud_download
DZIECKO Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W TERAPII SI
Diagnoza indywidualnych potrzeb dziecka z niepełnosprawnością intelektualną oraz tworzenie spersonalizowanego programu terapeutycznego w oparciu o metodę integracji sensorycznej
MODUŁ III
3 x movie 8 x cloud_download
ZABURZENIA PRZETWARZANIA BODŹCÓW WZORKOWYCH W TERAPII SI
Diagnoza indywidualnych potrzeb dziecka z zaburzeniami przetwarzania bodźców wzrokowych oraz realizowanie programu terapeutycznego.
MODUŁ IV
2 x movie 9 x cloud_download
MÓZGOWE PORAŻENIE DZIECIĘCE W TERAPII SI
Diagnoza potrzeb sensorycznych dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz terapia integracji sensorycznej pacjenta
MODUŁ V
1 x movie 10 x cloud_download
DZIECKO PRZEJAWIAJĄCE ZACHOWANIA ARESYWNE W GABINECIE TERAPEUTY SI
Diagnoza indywidualnych potrzeb sensorycznych dziecka przejawiającego zachowania agresywne oraz tworzenie krok po kroku programu terapeutycznego dla pacjenta
ONLINE
check
Dożywotni dostęp do kursu w przeglądarce internetowej
Sprawdź cenę
STANDARD
check
Dostęp do całego kursu na płytach wysyłanych cyklicznie
Sprawdź cenę
ONLINE
check
Dożywotni dostęp do kursu w przeglądarce internetowej
Sprawdź cenę
Zaufało nam już ponad 550 osób!
PREMIUM
check
Dostęp do całego kursu na płytach wysyłanych cyklicznie
check
Dożywotni dostęp do kursu w przeglądarce internetowej
check
Webinar szkoleniowy „Jak pracować z dzieckiem z zaburzeniami koncentracji z wykorzystaniem założeń terapii SI”
Sprawdź cenę
STANDARD
check
Dostęp do całego kursu na płytach wysyłanych cyklicznie
check
UWAGA - trwa przedsprzedaż! Wysyłka w drugiej połowie października.
Sprawdź cenę
Zaufało nam już ponad 550 osób!
PREMIUM
check
Dostęp do całego kursu na płytach wysyłanych cyklicznie
check
Dożywotni dostęp do kursu w przeglądarce internetowej
check
Webinar szkoleniowy „Jak pracować z dzieckiem z zaburzeniami koncentracji z wykorzystaniem założeń terapii SI”
check
UWAGA - trwa przedsprzedaż! Wysyłka w drugiej połowie października.
Sprawdź cenę
Obejrzyj recenzję

Poznaj opinię o kursie jednej z jego uczestniczek - doświadczonej nauczycielki wdrażającej integrację sensoryczną w przedszkolu.

Sprawdź materiały z kursu

Zobacz fragment lekcji
z I Modułu:
ASD w terapii SI

Oglądam

Zobacz fragment lekcji
z II Modułu: Problemy z koncentracją w terapii SI

Oglądam

Zobacz fragment lekcji
z III Modułu: Zaburzenia koncentracji w terapii SI

Oglądam

Pobierz materiał z lekcji
z I Modułu:
ASD w terapii SI

Sprawdzam

Dzięki udziałowi w kursie
dowiesz się i zobaczysz na przykładach:

Jak ustalić przyczyny zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci

i na tej podstawie dobrać narzędzia diagnostyczne, które przyniosą najlepsze efekty w pracy z dysfunkcjami dotyczącymi podstawowych zmysłów oraz orientacji przestrzennej?

Jak stworzyć indywidualny plan terapii dla konkretnych przypadków

i dobrać metody pracy rekomendowane przez specjalistów, którzy na co dzień pracują z dziećmi wykazującymi zaburzenia z zakresu SI, aby mieć pewność powodzenia terapii?

Jak wykorzystać gotowe narzędzia, w postaci scenariuszy, ćwiczeń i planów terapeutycznych

w pracy z dziećmi wymagającymi wsparcia sensorycznego i dopasować je do konkretnego przypadku, aby urozmaicić zajęcia i zmotywować dzieci do pracy?

Jakie zabawy i ćwiczenia wspierające rozwój sensomotoryczny zastosować,

aby zainteresować i zmobilizować do pracy dzieci w zależności od wieku i stopnia rozwoju?

Jakie strategie terapeutyczne wdrożyć,

aby z powodzeniem wspierać m.in.: umiejętności komunikacyjne, kompetencje społeczne czy mechanizmy planowania ruchowego?

Za pomocą jakich narzędzi terapii Integracji Sensorycznej pracować

nad zachowaniami niepożądanymi u dzieci z ASD i ADHD, aby wyciszać je i przekierowywać zainteresowanie na inne obszary?

Do udziału w kursie zapraszamy:
  • terapeutów SI
  • nauczycieli oraz pedagogów prowadzących zajęcia usprawniające integrację sensoryczną z dziećmi
  • pedagogów szkolnych i pedagogów specjalnych
  • psychologów
  • logopedów
  • oligofrenopedagogów
  • fizjoterapeutów

Najczęściej zadawane pytania

Partnerzy