Diagnoza indywidualnych potrzeb i trudności pacjenta z mózgowym porażeniem dziecięcym - z jakich metod diagnostycznych korzystać w pracy z dzieckiem z MPD?
Diagnoza potrzeb i możliwości środowiska rodzinnego dziecka - jak wesprzeć rodziców dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym, aby stali się wspierającym partnerem w terapii SI
Jakie trudności z zakresu zaburzeń integracji sensorycznej mogą mieć dzieci z MPD?
Postępowanie terapeutyczne krok po kroku
Jak zaplanować terapię w zależności od indywidualnych zdolności poznawczych i umiejętności pacjenta?
Jak analizować dane uzyskane podczas obserwacji diagnostycznej i właściwie wyznaczyć cele terapeutyczne?
Jak wspierać pozytywne zachowania, rozwijać ciekawość i budować pozytywne relacje z podopiecznym i jego rodzicami/opiekunami oparte na zaufaniu?
Dodatkowe materiały:
Przykładowe ćwiczenia i zabawy odpowiednie dla dziecka z MPD do wykorzystania w warunkach domowych
Arkusze ewaluacyjne,
Kwestionariusze obserwacyjne i wywiady dla rodziców/opiekunów dziecka potrzebne do przeprowadzenia diagnozy
Scenariusze zajęć do wykorzystania w pracy z dziećmi z MPD